Birkerød

Hoved menu:

køreskolen

Information om

Velkommen til Birkerød Trafikskolens hjemmeside.

LIDT OM KØRESKOLEN:
Køreskolen har været stiftet siden 1980er af en alsidig kørelærer.  Siden stiftelsen har køreskolen været meget aktiv og vi har ydet den nødvendige resurse til mange kursister for gennemfører deres uddannelser.

VORES STRATEGI:
Køreskolen strategi er baseret på særlige kompetencer for at sikre kursistens bedste mulige udbyttet af vores undervisning. Derfor kører vi hele tiden tavle undervisning og Pc – support.

KØRESKOLENS UDDANNELSE:
Køreskolen lægge stor vægt på at deres kørelærere at de i top pædagogiske udform for både som uddannelsesmæssigt og baggrund. De fleste kørelærere er samtidige tilknyttet til speciel for kørelærer forening.
Alle vores kørelærer er udannet såsom Ingeniør og brandmand og flymekaniker og autotekniker, og Førstehjælpsinstruktør, og Senior- instruktør. Dermed er væres kørelærer følge den ny regel i højeste grad pædagogik kompetencer. Dette er en fordel for at kursisternes få godt udbytte af kursusundervisningen. Således, at du bliver hensynsfuld og ansvarsbevidst og frem for alt sikker bilist i trafikken. Dette vil også fremhave udbyttet af undervisning. OG DET KAN VORES ELEVER GODT KAN LIDE.

Din kørelærere følger med dig i det hele uddannelsesforløb og han/hun vil sørge for alt hvad der skal til for at DU kommer godt igennem.

DELTAGER:
Kontakt Køreskolen ved eventuelt information om kørekort uddannelsen på tlf.: 31 23 50 85
eller tilmeld dig til et gratis og uforpligtende introduktionskursus, hvor vi kan fortælle dig endnu mere om hvem vi er og hvad vi kan tilbyde dig. klik her

Tilbage til indhold | Retur til hoved menu